Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
trot Administrator foruma

Pridružen/-a: 15.12. 2006, 15:34 Prispevkov: 15166
|
Objavljeno: 23 Dec 2009 08:44 Naslov sporočila: |
|
|
Kuverta nas opozarja na novo pošto
Verjetno ste že opazili, da vas na novo elektronsko pošto opozarja rumena kuvertica v opravilni vrstici spodaj desno. To se zgodi, če imate odprt Outlook, a delate v nekem drugem programu, tako da okno Outlooka ni aktivno. Vse skupaj je zelo logično in uporabno, a samo v primeru, da je vaš email naslov deviško čist in je vsak mail, ki nanj priroma tudi dejansko uporaben. Tedaj vas bosta zvočni signal in kuvertica spodaj desno na ekranu opomnila, da ste prejeli pošto.
Če pa ste žal eden tistih v večini, ki prejemamo dnevno po 100, 200, 300 ali več elektronskih sporočil in od tega 99% spama in virusnih obvestil, potem nam ta kuvertica ne bo veliko v pomoč in jo lahko izklopimo.
To storimo v Outlookovem meniju Tools > Options > zavihek Preferences > gumb Email Options > gumb Advanced Email Options > odstranimo kljukico pri postavki Show an envelope icon in the system tray.
Podobno lahko na tem mestu izklopimo tudi zvočno opozarjanje na novo prispelo pošto. _________________ www.google.si |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
trot Administrator foruma

Pridružen/-a: 15.12. 2006, 15:34 Prispevkov: 15166
|
Objavljeno: 23 Dec 2009 09:01 Naslov sporočila: |
|
|
Branje pošte z različnimi POP3 odjemalci
Če za branje elektronske pošte uporabljate več POP3 (Post Office Protocol) odjemalcev na različnih lokacijah, potem bi bilo za vas verjetno dobro, da si nastavitve v odjemalcu uredite tako, da bodo elektronska sporočila ostajala na poštnem strežniku (mail server), saj jih boste le tako lahko brali tudi z drugih računalnikov. V odjemalcu Outlook (Express) je privzeta nastavitev, da se elektronska sporočila po tem, ko jih preberemo, izbrišejo s poštnega strežnika, saj bi sicer kaj hitro dosegli svoj maksimum. Namreč, vsak lastnik poštnega računa je omejen z neko največjo velikostjo nabiralnika elektronske pošte, pa naj bo to na poštnem strežniku ARNESa ali poštnem strežniku vašega podjetja.
Če želimo torej brati sporočila po POP3 protokolu tako v službi, kot na domačem računalniku, bomo naročili Outlooku v službi, naj ne briše za sabo mailov s poštnega strežnika, obratno pa bomo naročili tudi Outlooku na domačem računalniku. To storimo tako, da kliknemo v Outlookov meni Tools > Email accounts. Nadalje gremo po vrsti spreminjati obstoječi račun (View or change existing e-mail accounts > Next). Izberemo svoj račun in kliknemo Change, nato pa še gumb More settings v spodnjem desnem delu okna. Nazadnje se znajdemo v oknu s štirimi zavihki, od katerih kliknemo skrajno desnega, Advanced. Spodaj v oknu bomo imeli možnost označiti postavko Leave a copy of messages in server. To označimo, vendar pa poskrbimo tudi, da se ne bo pošta preveč kopičila na strežniku. Zato je najbolje, da še eno vrstico nižje označimo Remove from server after ## days. Najbolje bo, da si izberemo takšno število dni pred brisanjem, ki bo nam najbolj ustrezalo. Če se za domačim računalnikom znajdemo samo čez vikend, ali pa še to včasih ne, potem je najbolje, da bo pošta ostajala na poštnem strežniku vsaj 21 dni ali cel mesec. Seveda, če je naš predal dovolj velik. _________________ www.google.si |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
trot Administrator foruma

Pridružen/-a: 15.12. 2006, 15:34 Prispevkov: 15166
|
Objavljeno: 23 Dec 2009 09:04 Naslov sporočila: |
|
|
Trši prijem nad nezaželeno e-pošto
Nezaželena pošta ali spam ima že takšne razsežnosti, da ji lahko rečemo e-kuga 21. stoletja. Razne reklame, vabila na spletne strani in drugi načini vsiljive spletne prodaje nam obremenjujejo komunikacijske povezave in programe za elektronsko pošto že do te mere, da prav težko najdemo uporabno pošto med kupom smeti v našem nabiralniku. Prav nič nenavadnega ni, če v nabiralnik (Inbox) prispe dnevno samo eden uporaben mail na petdeset nezaželenih.
K sreči pa imamo že orožje za borbo proti nezaželeni elektronski pošti. Že sami ponudniki internet dostopa nam omogočajo blokiranje elektronske pošte na svojih strežnikih, kar jim je v interesu zaradi razbremenitve ADSL povezav. Odvečno pošto pa lahko filtriramo tudi na svojem računalniku. Razlika med blokiranjem in filtriranjem je v tem, da pri blokiranju elektronska pošta sploh ne prispe do našega računalnika, v primeru filtriranja pa prispe, a jo na podlagi pravil - filtrov, izločimo v posebno karanteno ali enostavno zbrišemo.
Tako deluje tudi Outlook 2003. Ima posebno mapo Spam, kamor se spravlja odvečna nezaželena elektronska pošta. Microsoftov filter se posodablja z njihovega spletnega mesta, torej je zelo ažuren in zelo učinkovit, saj je njegova baza znanja, ki je potrebno za filtriranje, zelo velika.
Če pa kljub vklopljenemu Spam filtru v Outlooku še vedno opažamo prihajajočo nezaželeno pošto, lahko naš boj zaostrimo in izberemo bolj radikalen filter, ki prestreže še večje število nezaželene pošte, vendar pa se s tem poveča možnost, da med nezaželeno pošto prispe tudi kakšen uporaben mail.
Močnejše filtriranje v Outlooku 2003 vklopimo tako, da se podamo v meni Tools > Options in v zavihku Preferences kliknemo gumb Junk E-Mail... Tukaj označimo stopnjo filtra High, vendar tedaj predlagamo, da spodaj v oknu zbrišete kljukico, tako da boste lahko nekaj časa sproti preverjali, kateri maili vam zahajajo v Spam mapo. _________________ www.google.si |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
trot Administrator foruma

Pridružen/-a: 15.12. 2006, 15:34 Prispevkov: 15166
|
Objavljeno: 23 Dec 2009 09:34 Naslov sporočila: |
|
|
Kod hodijo naši maili?
Ste se že kdaj vprašali, kaj je narobe z elektronsko pošto, kje je obtičal vaš mail, ali je prispel do naslovnikovega poštnega strežnika in tako naprej? Verjetno ne, če niste imeli težav z elektronsko pošto in pošto enostavno pošiljate ter prejemate kot po maslu.
Če pa pride do težav, je dobro vedeti, kje se jih lotiti. Seveda, za pomoč lahko vedno vprašamo soseda ali pa informatika v podjetju, ampak ni odveč vedeti, da se da iz posameznega maila razbrati precej podrobnosti, od tega, iz katerega izvornega poštnega strežnika izvira (na podlagi IP številke razberemo državo), skozi katere strežnike je sporočilo potovalo, kdaj točno je prispelo do vašega poštnega strežnika, kakšne vrste priponke so bile v sporočilu itn. Skratka, polno podrobnosti je na voljo.
In kako pridemo do teh sočnih podrobnosti? V primeru odjemalca Outlooka odpremo mail v svojem oknu, nato pa kliknemo v meni View > Options (Pogled > Podrobnosti). Odpre se novo okno, kjer v spodnjem delu vidimo polno teksta. To se imenuje glava interneta (Internet header) in je zapis, ki vedno potuje skupaj z mailom oz. se zapisi v glavo s potovanjem maila dodajajo, s tem pa se beleži pot in način pošiljanja. _________________ www.google.si |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
trot Administrator foruma

Pridružen/-a: 15.12. 2006, 15:34 Prispevkov: 15166
|
Objavljeno: 23 Dec 2009 11:09 Naslov sporočila: |
|
|
Odpošljimo mail s tipko
Ste se že kdaj vprašali, kako bi pravkar napisano elektronsko sporočilo odposlali naprej, ne da bi klikali na gumb Send (Pošlji)? Torej da bi samo nekaj pritisnili na tipkovnici in mail bi se odposlal. To se mogoče sliši čudno ali nekoristno povprečnim uporabnikom, ki operirajo z nekaj maili na dan, toda tisti, ki odgovorijo na desetine mailov dnevno, vedo, kako moteče je vsakič posebej iztegovati roko do miške samo zato, da bi kliknili tisti gumb zgoraj levo v Outlooku.
Rešitev za še hitrejše pošiljanje maila je v kombinaciji Ctrl + Enter. To v Wordu sicer pomeni skok s presledkom na naslednjo stran, v Outlooku pa pomeni Send (Pošlji). _________________ www.google.si |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
trot Administrator foruma

Pridružen/-a: 15.12. 2006, 15:34 Prispevkov: 15166
|
Objavljeno: 23 Dec 2009 11:32 Naslov sporočila: |
|
|
Naj Outlook dokonča elektronske naslove
Privzeto je poštni odjemalec Outlook nastavljen tako, da si zapomni že vnešene mail naslove in jih naslednjič že sam predlaga v dokončanje, tako da nam ni treba pisati celega e-mail naslova ponovno. Outlook si na tak način zapomni tiste e-mail naslove, ki jih ročno vnesemo v polje To:, Cc: ali Bcc.
Se pa včasih zgodi, da Outlook na svojo nalogo pozabi. Razlogov za to je lahko veliko - od izgube pravic nad določenimi mapami v svojem Windows profilu, do okvare datoteke, kamor Outlook shranjuje že uporabljane email naslove. Zelo enostaven poseg bo takšno težavo "izgube spomina" hitro rešil. Dovolj je že, da Outlooku izklopimo funkcijo avtomatskega predlaganja imen, nato pa mu jo ponovno vklopimo.
To naredimo tako, da v Outlookovem meniju Tools poiščemo postavko Options in v levem zavihku Preferences kliknemo gumb Email options. Nadalje kliknimo gumb Advanced Email Options in v spodnjem delu na novo odprtega okna poiščimo postavko Suggest names while completing To, Cc and Bcc fields. Kot rečeno, kljukico odstranimo, potrdimo in zapremo Outlook. Nato postopek ponovimo in kljukico nazaj vklopimo. _________________ www.google.si |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
trot Administrator foruma

Pridružen/-a: 15.12. 2006, 15:34 Prispevkov: 15166
|
Objavljeno: 23 Dec 2009 11:38 Naslov sporočila: |
|
|
Prilagojeno označevanje zaznamkov v koledarju
Verjetno ste že opazili, da imamo v Outlookovem koledarju možnost posamezne zaznamke obarvati. Zaznamek, ki je obarvan s svetlo modro barvo, pomeni obletnico, vijolična pomeni rojstni dan, siva počitnice in tako naprej. S takim barvanjem dosežemo, da nam določeni dogodki že po barvi padejo v oči, ne glede na to, kaj piše v njih.
Pa ste vedeli, da lahko te barve prilagodimo svojim potrebam? Če na primer delamo v finančni instituciji, bomo te barve prilagodili našim potrebam, torej bo ena barva pomenila "Oddaja mesečnega poročila", ena barva "Začetek kreditiranja" in podobno. Ravno tako lahko kmet prilagodi svoje barve: zelena lahko pomeni pobiranje pridelka, rdeča setev, črna zakol in tako naprej. _________________ www.google.si |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
trot Administrator foruma

Pridružen/-a: 15.12. 2006, 15:34 Prispevkov: 15166
|
Objavljeno: 23 Dec 2009 12:03 Naslov sporočila: |
|
|
Avtomatsko barvanje zaznamkov v Outlookovem koledarju
Outlook premore koristno funkcijo, ki sama poskrbi, da se nekateri zaznamki v koledar samodejno pobarvajo tako, kot smo predhodno določili. Tako lahko na primer vnaprej ukažemo, da naj Outlook v koledarju prestreže vse zaznamke, ki vsebujejo to in ono besedo in jih ustrezno obarva, da jih bomo kasneje v koledarju lažje ločili.
Funkciji se reče Automatic Formatting (Samodejno oblikovanje), do nje pa pridemo tako, da z desnim miškinim gumbom kliknemo na mesto v Outlookovem koledarju in s konca seznama izberemo omenjeno postavko.
Odpre se nam novo okno, kjer pričnemo dodajati pravila, po katerih naj Outlook samodejno obarva zaznamke. V našem primeru smo se odločili, da bomo z zeleno barvo barvali tiste zaznamke, v katerih se bo nahajala beseda sprehod. Zatorej pričnemo dodajati novo pravilo (Add/Dodaj). Poimenujemo ga Sprehod in izberemo želeno barvo, nato pa z ukazom Condition na gumbu spodaj levo vklopimo okno s pravili; povedati moramo namreč, v kakšnih primerih naj se zaznamek v koledarju obarva zeleno. V našem enostavnem primeru v prvo polje vpišemo besedo sprehod, sicer pa bi lahko pravilo barvanja prilagodili tudi tako, da se nam npr. zaznamek izpiše z rdečo, če je eden izmed povabljenih udeležencev v zaznamku naš šef (polje Attendees).
No, ko smo z nastavitvami opravili (mimogrede, naenkrat je lahko vklopljenih več pravil, ki se preverjajo v vnaprej določenem vrstnem redu), je čas, da preizkusimo delovanje. V poljubno polje vpišimo besedo sprehod in zaznamek se bo obarval zeleno. Še več, tudi če se bo beseda sprehod nahajala sredi stavka, jo bo Outlook prepoznal kot zrelo za zeleno. _________________ www.google.si |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
trot Administrator foruma

Pridružen/-a: 15.12. 2006, 15:34 Prispevkov: 15166
|
Objavljeno: 23 Dec 2009 12:10 Naslov sporočila: |
|
|
Kako pomembno je naše elektronsko sporočilo?
Večina elektronskih sporočil, ki jih pošiljamo prijateljem, znancem in poslovnim partnerjem, je ponavadi nebistvenih, še posebej za prejemnika. Prav tako pa so med njimi včasih tudi takšna, za katera želimo, da jih prejemnik jemlje kot zelo pomembna. Precej uporabnikov elektronske pošte kot svoj odjemalec elektronske pošte uporablja Microsoft Outlook Express, v katerem lahko prioriteto sporočila enostavno nastavimo s klikom na puščico ob gumbu "Priority/Prioriteta". Takrat se nam pojavijo nove možnosti High Priority, Normal Priority in Low Priority (Visoka/Običajna/Nizka). Tako lahko damo prejemniku našega sporočila jasno vedeti, kako pomembno je to sporočilo, ki jim ga ravnokar pošiljamo. Navadno sporočilo ima standardno označeno normalno prioriteto, ob kateri ni nobene dodatne oznake.Če pa pošljemo sporočilo z nizko ali visoko prioriteto, pa se bo glede na našo izbiro prejemniku sporočila ob našem sporočilu izpisala tudi modra puščica obrnjena navzdol (v primeru da mo izbrali nizko prioriteto) oziroma rdeč klicaj (v kolikor smo izbrali visoko prioriteto). Naj naš prejemnik elektronske pošte ve, kako pomembno sporočilo mu pošiljamo! _________________ www.google.si |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
trot Administrator foruma

Pridružen/-a: 15.12. 2006, 15:34 Prispevkov: 15166
|
Objavljeno: 23 Dec 2009 12:34 Naslov sporočila: |
|
|
Zvok v Outlook Expressu Outlook Expressu 6.0
Najprej: Outlook je napredna verzija poštnega odjemalca, ki je vključena v paket Office in ima precej več nastavitev in tudi izgleda drugače (v rjavih odtenkih). Outlook Express pa je poštni odjemalec, ki je že vključen v operacijski sistem Windows in je "modre barve". V Outlook Expressu zvoka ne nastavljamo s pravili, temveč v nastavitvah Tools > Options > General (Orodja > Možnosti > Splošno). Različnih zvokov za različne pošiljatelje ali tipe prejetih sporočil pa v Outlook Expressu ne moremo nastavljati . _________________ www.google.si |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
trot Administrator foruma

Pridružen/-a: 15.12. 2006, 15:34 Prispevkov: 15166
|
Objavljeno: 23 Dec 2009 13:07 Naslov sporočila: |
|
|
Prikaz poljubnih dni v Outlookovem koledarju
V Outlookovem koledarju nas ima večina izbran pogled, kjer vidimo čez večji del zaslona en dan ali pet dni (week-days). Verjetno pa si marsikdo izmed nas želi imeti na pregled celoten teden, vključno s prihajajočim prelepim vikendom. O tem, kako vklopiti takšen pogled, smo že pisali v naši rubriki, in če na kratko ponovimo: Alt + 7.
Sedaj pa razjasnimo še vprašanje, kako v osrednjem koledarju prikazati po stolpcih poljubno izbrane dneve. Denimo, da vemo, da imamo vsak torek neko srečanje in bi radi v stolpcih videli vse te torke, da jih lahko primerjamo - če imamo na primer kakšen torek že zaseden. Postopek za prikaz več dni je enostaven in narejen po Microsoftovi logiki. Kliknimo na en dan (v našem primeru na pri torek). Sedaj držimo tipko Ctrl in v levem delu koledarja (kjer imamo mesečni predogled) klikamo po izbranih dnevih (v našem primeru po torkih). V osrednjem delu se bodo v stolpcih prikazovali izbrani dnevi; vse do 14 jih lahko poljubno izberemo. _________________ www.google.si |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
trot Administrator foruma

Pridružen/-a: 15.12. 2006, 15:34 Prispevkov: 15166
|
Objavljeno: 17 Mar 2010 12:34 Naslov sporočila: |
|
|
Omogočanje protokola POP-GMAIL
Gmailova sporočila lahko pridobite z odjemalcem ali napravo, ki podpira protokol POP, na primer s programom Microsoft Outlook ali Netscape Mail.
Omogočanje protokola POP v Gmailu:
1. Prijavite se v Gmail.
2. Na vrhu poljubne Gmailove strani kliknite Nastavitve.
3. Kliknite Posredovanje in POP/IMAP.
4. Izberite Omogoči POP za vso pošto ali Omogoči POP za pošto, ki jo prejmem od zdaj.
5. Izberite dejanje, ki naj ga vaša Gmailova sporočila izvedejo, kadar do njih dostopate s protokolom POP.
6. Konfigurirajte odjemalca protokola POP in kliknite Shrani spremembe.
__________________________________________________
Gmail messages can be obtained by customers or device that supports POP, such as Microsoft Outlook or Netscape Mail.
Enable POP in Gmail:
1. Sign in to Gmail.
2. At the top of any Gmail page, click Settings.
3. Click Forwarding and POP / IMAP.
4. Select Enable POP for all mail or Enable POP for mail that arrives from now.
5. Select the action to be taken by your Gmail messages to implement it, where access them with POP protocol.
6. Configure your POP client and click Save Changes.
Omogočanje protokola POP-GMAIL
____________________________________________________
Pridobivanje pošte
Dobrodošli v našem informacijskem središču za funkcijo »Pridobivanje pošte«. Z Gmailovo funkcijo za pridobivanje pošte je mogoče prenašati sporočila iz največ petih e-poštnih računov in si tako zagotoviti osrednje mesto za vsa e-poštna sporočila v Gmailu. Na zgoraj navedenih karticah boste našli informacije o nastavitvi funkcije za pridobivanje pošte in nasvete za odpravljanje pogostih težav, s katerimi se srečujejo uporabniki.
Pridobivanje pošte _________________ www.google.si |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
trot Administrator foruma

Pridružen/-a: 15.12. 2006, 15:34 Prispevkov: 15166
|
Objavljeno: 17 Mar 2010 13:11 Naslov sporočila: |
|
|
Nastavitve G poštnih predalov
Gmail POP3 nastavitve
Dohodna pošta / Incoming Mail: pop.gmail.com
Odhodna pošta / Outgoing Mail: smtp.gmail.com
Uporabniško ime / Account Name: vaše uporabniško ime@vaša domena
(vpišite vaš celotni e-poštni naslov)
Obkljukajte “Strežnik zahteva preverjanje / My server requires authentication”
Nataviti je potrebno odhodne in dohodne porte:
SMTP ali Odhodna pošta / Outgoing Mail: 465
POP3 ali Dohodna pošta / Incoming Mail: 995
Obkljukajte “Strežnik zahteva varno povezavo“(SSL)”
VIR _________________ www.google.si |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
trot Administrator foruma

Pridružen/-a: 15.12. 2006, 15:34 Prispevkov: 15166
|
Objavljeno: 17 Mar 2010 14:52 Naslov sporočila: |
|
|
https://lockbin.com/
Kaj je Lockbin?
Lockbin je brezplačna storitev za pošiljanje zasebnih e-poštnih sporočil. Ljudje ga uporabljajo za pošiljanje stvari, kot so kreditne kartice ali zaupnih informacij.
raba email?
Network sniffers lahko vohuni v vaš e-poštni promet. Uporaba Secure Sockets pomaga, vendar ni zagotovila, prejemnik ob isti previdnosti.
Kako deluje?
Kriptografski algoritem, ki uporablja Lockbin's Secret Word za šifriranje sporočil. Si izmisliti Secret Word in ga dostaviti na prejemnika z uporabo telefona, besedilna sporočila, hitra sporočila, dimni signali, domače golobe, ali kot zadnji izhod ... drugo e-pošto. Ko je prejel šifrirano sporočilo, se uniči iz zbirke Lockbin's, in decrypted prejemnika brskalniku, pod pogojem, da je začel Secret Word pravilno. Izpad sporočila so uničeni po šestih mesecih.
Je varno?
Nič ni popolno, niti ni to, vendar je zagotovo varnejši od pošiljanje občutljivih podatkov neposredno preko e-pošte. Največji nevarnosti, da bi bilo to metodo 1) zajem pošiljatelja ali prejemnika geslo, ki ga prevara Lockbin spletne strani, ali 2) zaslon kapitan virus, da slike decrypted sporočilo prejemniku računalniku. Niti napadi so verjetno, vendar so možne v teoriji.
https://lockbin.com/
To send secure messages, you need to go through 5 steps.
1. Agree to usage agreement
2. Enter security code
3. Type your private message
4. Type “security word”. It is for the recipient to decode the secure message.
5. Enter your name, email and your friend’s name and email.
The encrypted secure message will NOT be sent to the recipient email address. Your friend will only get a notification saying that you’ve received a secure message which will need a special “Secret Word” to decode the message. Your friend will need to visit a link provided in the email.
To decode and read secure messages, there are 4 steps.
1. Agree to usage agreement
2. Enter security code
3. Enter Secret Word
4. Messages is decrypted if the correct secret word is entered
Lockbin’s cryptographic algorithm uses a Secret Word to encrypt messages. You invent the Secret Word and deliver it to the recipient using a phone, text message, instant message, smoke signals, homing pigeon, or as a last resort… another email.
When the encrypted message is received, it is destroyed from Lockbin’s database, and decrypted in the recipient’s browser, provided that they entered the Secret Word correctly. I tried to retrieve the same message again, it says “An error occured – Try again“.
How secure is this Lockbin’s secure message? It uses SSL, so the HTTP traffic is encrypted. If someone has your email password, they can’t view the secure message because they don’t have the secret word. Screenshot loggers might be able to capture the secure message but it is seldom being used because constant capturing of screenshots takes up a lot of disk space. Lockbin is not perfect but it’s definitely useful.
https://lockbin.com/
Če želite poslati varno sporočil, morate iti skozi 5 korakov.
1. Strinjam se, da uporaba dogovora
2. Vpišite varnostno kodo
3. Vnesite zasebno sporočilo
4. Tip "varnostno besedo". To je za prejemnika, da dešifrirati varno sporočilo.
5. Vpišite svoje ime, e-naslov in prijateljevo ime in email.
Varno šifrirano sporočilo, ne bo treba poslati na e-poštni naslov prejemnika. Vaš prijatelj bo le dobil obvestilo rek, da ste prejeli sporočilo, ki bo varen potrebujejo posebno "Secret Word" za dekodiranje sporočila. Vaš prijatelj bo treba obiskati povezavo v e-pošti.
Če želite prebrati varno in dekodiranje sporočil, da so 4 koraki.
1. Strinjam se, da uporaba dogovora
2. Vpišite varnostno kodo
3. Vpišite Secret Word
4. Sporočila je decrypted, če je vpisana pravilna beseda skrivnost
Kriptografski algoritem, ki uporablja Lockbin's Secret Word za šifriranje sporočil. Si izmisliti Secret Word in ga dostaviti na prejemnika z uporabo telefona, besedilna sporočila, hitra sporočila, dimni signali, domače golobe, ali kot zadnji izhod ... še eden email.
Ko je prejel šifrirano sporočilo, se uniči iz zbirke Lockbin's, in decrypted prejemnika brskalniku, pod pogojem, da je začel Secret Word pravilno. Poskušal sem naložiti isto sporočilo še enkrat, ni res? "Prišlo je do napake - Poskusi znova".
Kako varni so varno Lockbin to je sporočilo? Uporablja SSL, tako da promet HTTP je šifriran. Če nekdo ima vaš email geslo, ne morejo zagotoviti zaradi sporočila, ker nimajo skrivnost besedo. Screenshot drvar bi lahko kapitan varno vest, vendar se redko uporablja zaradi stalnega jemanja screenshots zavzema veliko prostora na disku. Lockbin ni popoln, vendar je vsekakor koristno.
https://lockbin.com/ _________________ www.google.si |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
trot Administrator foruma

Pridružen/-a: 15.12. 2006, 15:34 Prispevkov: 15166
|
Objavljeno: 17 Mar 2010 15:00 Naslov sporočila: |
|
|
Začasni Email za preprečevanje SPAMa
www.slushmail.com
www.mytrashmail.com
www.mailinator.com
http://mailnull.com/
http://www.jetable.org/en/index
www.mailexpire.com
Vaš e-poštni naslov je dragocen, da vas še posebej, če ste srečen dosti zadobiti prijavno ime, ki ga želite.
Vsakdo, ki dobi svoje roke na njem, lahko uporabite ali zloraba.
Vsakič, ko bi vaš e-poštni naslov, da nekdo, tvegate, da so neželene elektronske pošte.
Vsakič, ko pošiljate sporočila v skupini novic, ali pa uporabite razprave, enako velja.
In, ko pridete na pošiljatelja neželene pošte na seznam, je zelo težko dol.
Ne moreš kar vztrajati vaš e-poštni naslov niti skrivnost. Kaj je točka, ki imajo e-pošto, če nihče ne more napisati za vas?
Lucky ste bili tukaj, ker imam rešitev za vas ...
Heard of "Začasne Email"?
Nekateri ste morda že slišali, in tudi uporabil ... Za tiste obravnave, za to prvič, nadaljujte branje ..
Obstaja nekaj spletnih strani, ki predvideva začasno brezplačno email storitev.
Te začasne nabiralnika bo običajno izteče v 1 uri, približno 1 dan in nekateri lahko celo prilagodite.
Ustvarite lahko začasno e-naslov in kdorkoli se lahko prijavite brez gesla. Poskrbite, da se ne z uporabo splošnih imen, kot so "admin", "guest", "raymond" ... ter etc Uporabljajte natančnejša imena, kot so "raymondcc246". Nekaj lokacij ni vam moč, da izberejo ime za prijavo in se naključno ustvarijo ime za prijavo za vas.
Nekateri celo zagotovila začasno zavarovane e-poštni naslov, ki ga morate imeti obe imena in gesla za dostop do začasne nabiralnika.
Kot je za pošiljanje anonimne e-pošto od začasnega računa e-pošte, niso vsi imajo to funkcijo.
Below are a few websites that offers temporary email service.
www.slushmail.com
www.mytrashmail.com
www.mailinator.com
http://mailnull.com/
http://www.jetable.org/en/index
www.mailexpire.com _________________ www.google.si |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|